Olivia - ohnam.bloggplatsen.se

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Keep going, bby ;)

Av Olivia - 23 oktober 2010 19:11

  Statisktiken höjs AND I LÖÖV IT!!


soo Keep going, bby ;)

 
 
Linnea

Linnea

23 oktober 2010 19:46

Fin blogg, vad fick dig till att börja blogga? :)
Ska vi följa varann via bloglovin? (:

Ha en toppen kväll!

http://www.liinneasjostrom.blogg.se

Olivia

23 oktober 2010 19:57

Näär jag började blogga här så var det för att jag inte orkade med blogg.se s alla koder och så.. Men från början så ville jag bara testa för min syrra hade blogg och det verkade kul, för jag brukade läsa andras..

Gärna ;)

 
linnea

linnea

23 oktober 2010 20:00

NU har jag lagt till dig på bloglovin! lägg till mig med! :)!

http://www.liinneasjostrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia - 31 oktober 2010 13:18

Av Olivia - 27 oktober 2010 19:20

www.typoliivii.blogg.se elr häär   Ses där?   Hej då ett tag. kanske kommer tillbaka   ...

Av Olivia - 26 oktober 2010 19:35

Hejj... idag var jag i skoolan.. ( inga detaljer) Efter så var jag på hagan inne i gympa salen.. först så va Sergij inne och alla dampa, sen stack han    När jag kom hem så gjorde jag läxor (tror jag :S ) till middag åt ja typ pasta fyllda  med s...

Hej

Av Olivia - 26 oktober 2010 07:53

Snart är det dags för skolaa (ofc) Men vi kanske kommer ha klasskampa.. Det är såhär.. Killarna mot tjejerna i olika "grenar".. som t ex vetgirig.nu eller.. Hänga i en "pinne" .. killarna leder ofc för att m***** nördar och svarar rätt på alla...  ...

Följ min blogg i blogglovin

bloglovin bloglovin

OLIVIA

Hejsan jag heter Olivia. jag är 12 år och bor i ******
Haha vill flytta.
Men i denna blogg kan du läsa om mig och mitt lilla liv och lite om mina kompisar och min familj.. säkert lite om mode och design(bloggdesign alltså)
men förvänta er inte för mycket brukar inte blogga så ofta när jag haft bloggen ett tag *suck*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI/DU läsa om i min blogg?
 Min Vardag?
 Mina kompisar?
 Dagens dresscode (varje dag)?
 Valfritt(kommentera isånnafall)
 Saker som bara kommer upp i huvudet?
 Skojjigt/skämtsamt?
 Tips & trix?
 Dagensblogg?
 Månadensblogg?
 Åretsblogg?
 Dagens fråga?
 Reccensioner osv.?
 Skolan? -.-
 Bildinlägg med bara bilder? (oftare)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards