Olivia - ohnam.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Olivia - 20 oktober 2010 16:52

Idag var jag som vanligt i skolan..haha det känns som om det är det ända jag skriver -.- så himla tråkigt.. Säg till ifall jag ska skriva om nått annat.!

 Men idag hade vi sp.Eng.Ma lunch Sen So heheehehehe -.-


Har sjukt tråkigt! Imorgon ska vi kolla på film sista lektionen    Vi ska typ kolla på FlightPlan Den verkar ganska bra, HAR DU SETT DEN? Svara gärna .

Så eftersom vi skulle ha dricka med oss imorgon så gick jag och anni och köpte varsin direkt efter skolan. Haha.. Då typ sa jag: Light(stavning?) Anni; Tog jag det?

Jag:Nej

PAUS

Jag: Light är för tjejer och Zero för killar..

Anni: Varför är det så?

Jag: är det? jag sa bara nått..?

Anni:Men alla säger så..


haha.. Inte så kul men ändå ? är det så?


Får faan damp.! Har inget ATT GÖRA


 

Tidigare månad - Senare månad

Följ min blogg i blogglovin

bloglovin bloglovin

OLIVIA

Hejsan jag heter Olivia. jag är 12 år och bor i ******
Haha vill flytta.
Men i denna blogg kan du läsa om mig och mitt lilla liv och lite om mina kompisar och min familj.. säkert lite om mode och design(bloggdesign alltså)
men förvänta er inte för mycket brukar inte blogga så ofta när jag haft bloggen ett tag *suck*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI/DU läsa om i min blogg?
 Min Vardag?
 Mina kompisar?
 Dagens dresscode (varje dag)?
 Valfritt(kommentera isånnafall)
 Saker som bara kommer upp i huvudet?
 Skojjigt/skämtsamt?
 Tips & trix?
 Dagensblogg?
 Månadensblogg?
 Åretsblogg?
 Dagens fråga?
 Reccensioner osv.?
 Skolan? -.-
 Bildinlägg med bara bilder? (oftare)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards