Olivia - ohnam.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Olivia - 14 oktober 2010 15:38

 



Av Olivia - 14 oktober 2010 15:04

Kom nästan precis hem från skolan/ Idrottslyftet haha..

Vi började dagen med skriskor , jag och anni lärde mikan att åka hehe

Efter så var det lunch TACOOOOOOOO!!!    ganska gott fast köttfärsen var föör rinnig och det skulle vara mjukt bröd men kanterna var STEN hårda men mitten var FÖR mjuk   


Men gott vare...


Men sen hade vi Bågskytte.. Nu kanske vissa tänker ba Bågskytte vad tråkigt.. 

Men det va faktisgt ganska ruligt


Så nästa vecka kanske jag mikan och anni ska åka dit och testa , om nån kan skjutsa såklart.. (om vi ens ska göra det tillsammans?)HoppAAs


iallafall när vi kom tillbaka gick vi in till***** och hämtade våra saker och gick hem.. då kom några och fråga om vi hade typ något konstigt spel och mikan hade det såklart      haha dom trodde henne inte..    Aja jag bryr mig inte så mycket dom stack sen så det va bra


Hej då.. imorgon är det skola så.. Johanna kanske kommer.. hoppas hennes jävla förtjylning och feber försvinner!! + Maddes och mandas också.


Hej då.

Krya på er!  



Av Olivia - 14 oktober 2010 09:15

Tjaa just nu förhoppningsvis är vi på väg till ishallen eller vad man kallar det haha..( i am so smart)

Idag blire Taco bufeé    Hoppas det blir TACO inte typ torr köttfärs med typ torrt bröd.. då kommer alla se ut såhär:    hahahha....


Ses Senare sötnosar   // Olvan

Av Olivia - 14 oktober 2010 08:25

ses

Av Olivia - 14 oktober 2010 08:18

Du får jätte gärna fråga massor i frågerutan    men ofc kan du också fråga i kommentarsrutan..


See yaa

Tidigare månad - Senare månad

Följ min blogg i blogglovin

bloglovin bloglovin

OLIVIA

Hejsan jag heter Olivia. jag är 12 år och bor i ******
Haha vill flytta.
Men i denna blogg kan du läsa om mig och mitt lilla liv och lite om mina kompisar och min familj.. säkert lite om mode och design(bloggdesign alltså)
men förvänta er inte för mycket brukar inte blogga så ofta när jag haft bloggen ett tag *suck*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill NI/DU läsa om i min blogg?
 Min Vardag?
 Mina kompisar?
 Dagens dresscode (varje dag)?
 Valfritt(kommentera isånnafall)
 Saker som bara kommer upp i huvudet?
 Skojjigt/skämtsamt?
 Tips & trix?
 Dagensblogg?
 Månadensblogg?
 Åretsblogg?
 Dagens fråga?
 Reccensioner osv.?
 Skolan? -.-
 Bildinlägg med bara bilder? (oftare)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards